Dag 2 - 8 juli: Mesa - Lake Pleasant - Reisverslag uit Lake Pleasant, Verenigde Staten van familiemes - WaarBenJij.nu Dag 2 - 8 juli: Mesa - Lake Pleasant - Reisverslag uit Lake Pleasant, Verenigde Staten van familiemes - WaarBenJij.nu

Dag 2 - 8 juli: Mesa - Lake Pleasant

Door: Alex

08 Juli 2015 | Verenigde Staten, Lake Pleasant

De volgende ochtend zo rond 6:30 uit bed en rustig de ochtend rituelen gedaan en een ontbijt genomen in het hotel. We moesten rond 11:00 uur uitchecken en om 13:00 uur bij Cruise American zijn om onze camper op te halen. We hadden dus wat uurtjes te doden. We hebben wat rondgelopen in de buurt van het hotel en wat inkopen gedaan. Verder was het daar bloedheet (40+ graden) en hebben de rest van de tijd maar wat in de lobby gezeten en wachten op de taxi die maar niet kwam opdagen. Gelukkig hebben we na 10 maanden in Curacao te wonen al aardig geleerd je niet al te druk te maken, maar het was erg irritant! Hierbij trouwens even de opmerking dat de iPad een briljante uitvinding is om kinderen uren stil te houden ;) Al met al zo rond 14:15 bij de Camper verhuurder waar we gelukkig zeer snel en correct geholpen werden. Na een korte uitleg over de werking van de 25 feet lange camper gingen we dan echt op pad! Wel een beetje spannend zo voor de eerste keer in zo’n halve vrachtwagen, maar na een paar bochten, kruispunten, zijspiegels en lantarenpalen heb je het wel door ;)

De eerste bestemming is de Walmart die maar 10 minuten verderop ligt. Mooi stukje dus voor het eerste ritje. Dit ging gelukkig allemaal prima en zonder schade. Toen begon het avontuur in de Walmart. Wat een mega grote winkel! We zijn eerder in Amerika geweest maar nooit in de welbekende Walmart. Echt een avontuur op zich! Echt ALLES wordt daar wel verkocht! Eigenlijk is het de AH, Hema, Mediamarkt, Dump2000, Gamma en Scapino in 1 winkel, en dan mis ik vast nog wat winkels. Na 2,5 uur rondkarren eindelijk klaar en met 2 overvolle winkelkarren richting de camper. Onze rit werd vervolgd richting Lake Pleasant, een klein meertje net ten noorden van Phoenix. Vooraf hadden we al besloten welke campings we gaan bezoeken en de reis staat in dat opzicht behoorlijk vast. Wel besluiten we op de momenten zelf waar we wat gaan doen. Na inchecken bij de camping (rond 19:00 uur) en aankoppelen van de camper aan de elektra, riool en water onze eerste nacht maken in onze camper!